Пріоритетні напрямки роботи
Пріоритетні напрями діяльності
закладу дошкільної освіти
- створення розвивального життєвого простору найсприятливішого для гармонійного і різнобічного розвитку,системного виховання і навчання дітей в дошкільний період
- впровадження передових педагогічних ідей,розробок,новітніх технологій,що сприяють ефективному розвитку пізнавальних здібностей малюків в різних видах дитячої діяльності
- формування життєвої компетентності у дітей за освітніми лініями “Особистість дитини”, “Дитина в соціумі”,”Дитина в природньому довкіллі”,”Дитина в світі культури”,”Дитина в сенсорно -пізнавальному просторі”,”Мовлення дитини”.
- охорона життя і здоров’я дітей,оновлення та удосконалення форм, змісту,методів фізкультурно — одоровчої роботи і щляхів формування у дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я
- в тісній співпраці з батьками впроваджувати і закріплювати виховання патріотичних,моральних,національних і громадянських почуттів використовуючи казки,оповідання,ігри,бесіди,зустрічі з видатними людьми і захисниками вітчизни.
- оновлення стратегії і тактики взаємодії педагогів з батьками під час проведення освітнього процесу в онлайн режимі.
Пріоритетні напрямки роботи на 2023-24 рр.
Зважаючи на аналіз освітньої роботи у 2022-2023 навчальному році, враховуючи
досягнення і перспективи розвитку педагогічний колектив разом із батьками та
громадкістю визначає такі пріоритетні завдання на 2023-2024 навчальний рік.
- Розвивати звукову культуру мовлення дітей старшого і молодшого дошкільного
віку за допомогою дидактичних ігор,оптимізувати роботу з розвитку зв’язного
мовлення за допомогою інноваційних методів навчання а саме: коректурних
таблиць,мнемотехніки,кілець Луллія;
- Продовжувати роботу з основ патріотичної свідомості дошкільників з високими
морально – духовними якостями,за допомогою закріплення знань про
українську культуру та звичаї,символи,обереги: які є важливими чинниками
морально – патріотичного виховання;
- Формування сталих світоглядних орієнтирів особистості дітей дошкільного віку
за допомогою гри , шляхом розвитку уміння здійснювати логічні операції на
заняттях з сенсорно – пізнавального, та мовленнєвого розвитку з використанням
інноваційних технологій;
- Продовження роботи по створенню і підтримці сучасного освітнього
простору,спрямованого на гармонійний розвиток особистості дошкільника, як
гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих
потреб кожної дитини.